VIPhair
  Katalog » Regulamin Moje konto     
Kategorie
Akcesoria do przedłużania (24)
Dopinki do włosów clip-in (29)
Pasemka do przedłużania (12)
Przedłużanie włosów - usługi (3)
Taśmy z włosami naturalnymi (4)
Taśmy z włosami syntetycznymi (2)
Włosy słowiańskie (21)
Zestawy do przedłużania włosów (6)
Wyszukiwanie
 Wyraz(y)
do  Cena
 Kategoria
 
Zaawansowane
Informacje
Regulamin
Kontakt
Dostawa
Pomoc
Mapa Sklepu
Katalog produktów
Reklama
VIPhair
Regulamin
REGULAMIN

Podstawowe informacje

Korzystanie z naszego sklepu internetowego bez zmiany właściwości ustawień plików cookies w Twojej przeglądarce internetowej oznacza, że wyrażasz zgodę na ich zapisanie w pamięci urządzenia.

Sklep internetowy Viphair.pl jest prowadzony pod adresem http://viphair.pl przez firmę Infologika Łukasz Lelonkiewicz, wpisaną do ewidencji działalności gospodarczej oraz  zarejestrowaną pod numerem identyfikacji podatkowej NIP: 834-175-43-88, REGON: 100986964.

Regulamin określa zasady dokonywania zakupów w sklepie internetowym viphair.pl, włączając w to zamówienia telefoniczne i mailowe. Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na wszystkie postanowienia i informacje zawarte w regulaminie.

Zakupy

  1. Sklep internetowy Viphair.pl prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem sieci Internet. Zamówienia są przyjmowane przez stronę http://viphair.pl, a także telefonicznie pod numerem 794 693 182 oraz mailowo pod adresam sklep@viphair.pl
  2. W przypadku zamówienia telefonicznego obsługa sklepu może zażądać weryfikacji zamówienia przez e-mail. W tym wypadku klient po podaniu adresu e-mail otrzyma na niego wiadomość z podsumowaniem zamówienia. By potwierdzić zamówienie wystarczy odpowiedzieć na ten e-mail w sposób jednoznaczny np. “Potwierdzam powyższe zamówienie – Imię i nazwisko”.
  3. Wszystkie produkty oferowane w sklepie Viphair.pl są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
  4. Wszystkie ceny podane w sklepie Viphair.pl są podane w złotych polskich i są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia zamówienia przez Kupującego.
  5. Standardowo wystawiany jest dowód zakupu. Na życzenie klienta wystawiamy fakturę VAT ale dopiero po zaakceptowaniu otrzymanego towaru. Faktura może zostać wystawiona nie później niż 10 dni od daty wysyłki towaru. Jeżeli w tym czasie nie zostanie przekazana informacja o chęci otrzymania faktury niemożliwe będzie jej wystawienie.
  6. Zamawiający musi być pełnoletni oraz mieć pełną zdolność do czynności prawnych.
  7. Zamawiający może anulować zamówienie do momentu, w którym nie zostało ono wysłane do klienta. W celu anulowania zamówienia prosimy o jak najszybszy kontakt z obsługą sklepu.
  8. Zespół sklepu Viphair.pl dokłada wszelkich starań, aby opisy i dane techniczne umieszczonych w sklepie produktów były zgodne z rzeczywistością. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu, przeprowadzania i odwoływania różnych akcji promocyjnych na jego stronach, bądź wprowadzania w nich zmian. Niemniej cena oraz opis produktu przy każdym towarze jest wiążący w chwili złożenia zamówienia przez Kupującego.
  9. Sklep Viphair.pl zastrzega sobie prawo do odmowy zrealizowania zamówienia w sytuacjach, kiedy formularz rejestracyjny nie jest prawidłowo wypełniony lub kiedy historia współpracy podważa wiarygodności i rzetelność klienta.
  10. Zamówiony towar wysyłany jest za pomocą firm kurierskich lub za pośrednictwem Poczty Polskiej tylko i wyłącznie na terenie Polski. Kupujący jest obciążany kosztami dostawy określonymi w cenniku na stronie dostawa.
  11. Sklep Viphair.pl zastrzega sobie możliwość podzielenie zamówienia na mniejsze przesyłki w przypadku gdy między produktami w zamówieniu występują duże różnice w czasie realizacji, czasie dostawy, sposobie pakowania poszczególnych produktów. W takim przypadku, ogólny koszt dostawy podany Klientowi przy składaniu zamówienia nie ulega zmianie, a jedynie zostaje rozdzielony na poszczególne przesyłki cząstkowe. W przypadku anulowania części zamówienia, korekcie ulegają wyłącznie te koszty dostawy, które zostały przypisane do niedostarczonej lub reklamowanej części zamówienia.
  12. Możliwe są następujące formy płatności:

    • Przy odbiorze (za pobraniem) – zapłata gotówką kurierowi, listonoszowi lub na poczcie przy odbiorze towaru lub w punkcie odbioru osobistego. Sklep VIPhair.pl zastrzega sobie w niektórych sytuacjach prawo do dodatkowej weryfikacji telefonicznej tego typu zamówień.
    • Przelewem – po złożeniu zamówienia, wysłany jest e-mail z numerem rachunku bankowego. Po zaksięgowaniu wpłaty zamówienie jest wysyłane w ciągu 24-48h (dni robocze).
    • Więcej informacji o całkowitym czasie realizacji zamówienia na stronie dostawa.
  13. Całkowity czas realizacji zamówienia = czas przygotowania zamówienia do wysyłki + czas wysyłki.

    • czas przygotowania zamówienia do wysyłki – zależy od dostępności produktu na magazynie oraz wybranej formy płatności (czas realizacji przelewu, czas weryfikacji przez zewnętrzny system płatności internetowej).
    • czas wysyłki – zależy od wybranego sposobu wysyłki. Za opóźnienia spowodowane przez przewoźnika sklep VIPhair.pl nie odpowiada. Więcej informacji na stronie dostawa.

    Jeżeli czas realizacji okazałby się dłuższy niż podany na naszych stronach, kontaktujemy się z klientem, aby poinformować o opóźnieniu i potwierdzić dalszą chęć realizacji zamówienia.

ZWROTY, REKLAMACJE

Prawo do odstępienia od umowy

  1. Zgodnie z przepisem art. 10 ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny Zamawiającemu będącemu konsumentem przysługuje prawo odstąpienia od umowy w terminie 10 dni od dnia odebrania przez Klienta Towaru.
  2. W przypadku odstąpienia od umowy zwracany towar należy odesłać na własny koszt na adres siedziby Viphair.pl, a zarówno Sprzedający jak Zamawiający są zobowiązani do zwrotu wszystkiego, co otrzymali od drugiej strony na mocy zawartej umowy. Sprzedający zwróci Zamawiającemu Cenę sprzedaży Towaru w terminie 14 dni od otrzymania Towaru. Zamawiający zobowiązany jest zwrócić Towar w stanie niezmienionym (tj. nie zniszczony, nie uszkodzony, nie noszący śladów użytkowania i w oryginalnym opakowaniu).
  3. Do przesyłki zwrotnej należy dołączyć dowód zakupu oraz pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy wraz z numerem konta, na jaki sklep ma zwrócić zapłatę. W ciągu dwóch dni roboczych sklep dokona sprawdzenia produktu. Jeżeli towar spełnia wymienione w tym punkcie wymagania, zostanie wystawiona faktura korygująca. Oryginał i kopia faktury zostaną wysłane do Klienta listem priorytetowym. Klient powinien odesłać podpisaną kopię faktury korygującej. Po jej otrzymaniu, w ciągu 7 dni roboczych, Sklep dokona zwrotu zapłaty na wskazane konto Klienta.
  4. W przypadku stwierdzenia przez Sprzedającego naruszeń Towaru w postaci śladów użytkowania, uszkodzenia lub zniszczenia Towaru lub jego oryginalnego opakowania, Towar nie podlega zwrotowi, a Sprzedawca nie zwróci Zamawiającemu równowartości Ceny. O takiej sytuacji Sprzedawca poinformuje Klienta droga elektroniczną lub telefoniczną. W takim wypadku Klient zobowiązany jest odebrać Towar na swój koszt z siedziby Sprzedawcy w terminie 30 dni. Po upływie tego czasu Towar zostanie zniszczony.
  5. Wskazane w tej sekcji prawo dotyczy sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się wyłącznie do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. Zgodnie z ustawą, możliwości zwrotu nie podlegają produkty, podlegające ochronie praw autorskich, takie jak oprogramowanie, płyty CD z muzyką itp.

Niezgodność towaru z umową. Postępowanie reklamacyjne

  1. Sklep ponosi odpowiedzialność przez 2 lata od daty zakupu w przypadku niezgodności towaru z umową zgodnie z Art. 10 Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej z 27 lipca 2002 r. Klient traci uprawnienia określone w w/ ustawie, jeżeli przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru z umową nie zawiadomi sklepu o tym fakcie. W przypadku sprzedaży niestanowiącej sprzedaży konsumenckiej, wyłącza się przepisy zawarte w artykułach 556-576 Kodeksu Cywilnego.
  2. W przypadku niezgodności towaru z umową reklamowany towar wraz z dowodem zakupu oraz z pismem określającym rodzaj niezgodności oraz oczekiwania dotyczące sposobu realizacji naszych zobowiązań, należy odesłać na adres siedziby Viphair.pl. Koszt wysyłki reklamowanego towaru zwracany jest po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji.
  3. Określając sposób realizacji zobowiązań sklepu Klient ma prawo, żądać doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową poprzez nieodpłatną naprawę albo wymianę, chyba, że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów. Jeżeli sklep nie będzie w stanie wywiązać się z określonych żądań, Klient ma prawo domagać się stosowanego obniżenia ceny albo może odstąpić od umowy.
  4. Sklep ustosunkuje się do żądań Klienta w terminie 5 dni roboczych od momentu zgłoszenia niezgodności towaru z umową. Za dzień zgłoszenia reklamacji uznaje się dzień dostarczenia reklamowanego produktu do Viphair.pl. Jeżeli będą wymagane dodatkowe ekspertyzy techniczne wykonywane przez zewnętrzne firmy, termin ten może zostać wydłużony do 14 dni. Jeżeli w ciągu 14 dni sklep nie ustosunkuje się do żądań Klienta, oznacza to, iż uznał żądania za uzasadnione.
  5. Jeżeli zgłoszenie niezgodności towaru nastąpi w ciągu 10 dni od momentu zakupu, Klient ma prawo żądać wymiany produktu na nowy w trybie przyspieszonym. Tryb przyspieszony dotyczy tylko produktów nienoszących śladów użytkowania. Jeżeli niezgodność zostanie uznana, a reklamowany towar będzie dostępny na magazynach sklepu, nowy towar zostanie wysłany w ciągu 2 dni roboczych od dostarczenia niezgodnego towaru do sklepu. Jeżeli nie będzie to możliwe sklep zaproponuje nabywcy zwrot równowartość ceny produktu lub zaproponuje inny dostępny w sklepie towar o podobnych parametrach.
  6. Sklep Viphair.pl ponosi koszt dostawy nowego lub naprawionego towaru.
  7. Prawo odstąpienia od umowy nie obowiązuje, gdy produkt dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewnętrznego. Dlatego zawsze przed odebraniem przesyłki z poczty lub od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm lub plomb naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub, gdy plomby (taśmy) są zerwane należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.
Powrót
Koszyk
   ... jest pusty
Kontakt
e-mailsklep@viphair.pl
GSM+48 794 693 182
Logowanie
E-mail:
Hasło:


Bezpieczne logowanie

Rejestracja konta

Przypomnienie hasła
Bestsellery
PASEMKA NA KERATYNĘ WŁOSY NATURALNE 35-38 cm
PASEMKA NA KERATYNĘ WŁOSY NATURALNE 35-38 cm
PASEMKA NA MIKRORINGI WŁOSY NATURALNE REMY 55 cm
PASEMKA NA MIKRORINGI WŁOSY NATURALNE REMY 55 cm
PASEMKA NA MIKRORINGI WŁOSY 55 cm
PASEMKA NA MIKRORINGI WŁOSY 55 cm
PASEMKA NA KERATYNĘ WŁOSY NATURALNE REMY 45-48 cm
PASEMKA NA KERATYNĘ WŁOSY NATURALNE REMY 45-48 ...
PASEMKA NA KERATYNĘ WŁOSY 55 cm
PASEMKA NA KERATYNĘ WŁOSY 55 cm
PASEMKA NA KERATYNĘ WŁOSY NATURALNE REMY 55 cm
PASEMKA NA KERATYNĘ WŁOSY NATURALNE REMY 55 cm
PASEMKA GOTOWE DO ZAŁOŻENIA Z PĘTELKAMI LOOP 55 cm
PASEMKA GOTOWE DO ZAŁOŻENIA Z PĘTELKAMI LOOP ...
PASEMKA NA MIKRORINGI WŁOSY NATURALNE REMY 45 CM
PASEMKA NA MIKRORINGI WŁOSY NATURALNE REMY 45 CM
PASEMKA MIKRORINGI WŁOSY NATURALNE REMY 35-38 cm
PASEMKA MIKRORINGI WŁOSY NATURALNE REMY 35-38 cm
PASEMKA KOLOROWE NA MIKRORINGI 55cm
PASEMKA KOLOROWE NA MIKRORINGI 55cm
Kto jest online
Obecnie w sklepie jest
 4 Gości i
 3 Klienci
 online.